Potřebuješ předchozí vzdělání nebo kvalifikaci?
Ano, na tuto pozici očekáváme zkušené kandidáty s vybudovanou sítí kontaktů. Nehrajeme na formality, rádi tě necháme demonstrovat tvé schopnosti jakoukoliv formou.
Jak bude vypadat náplň tvé práce?
Podrobnosti a přesný postup si můžeme společně upřesnit, ale aktuálně se na obchodní aktivity díváme následovně:
1. Cílový segment je jasně nastavený - velké firmy v ČR případně v SK a celé Evropě. Strategicky pro naši firmu funguje nejlépe a jsme v něm jako ryba ve vodě.
2. V tomto segmentu systematicky budujeme vazby a hledáme příležitosti. Rádi ti k tomu dáme potřebné nástroje - součinnost týmu, stávající know-how, pomoc s přípravou obchodních materiálů, analýzami a zpracováním nabídek, součinnost partnera a account týmu Microsoftu, interní marketingové kapacity (tvorba obsahu a komunikace v různých kanálech, placená propagace, přidání obsahu na web) či jakékoliv inovativní nástroje (např. LinkedIn Sales Navigator, možnost organizovat akce pro potenciální i stávající klienty, ..)
3. Pokud vznikne příležitost, zjišťujeme potřeby a startéry na straně klienta, abychom na ně reagovali nabídkou možností, jak můžeme pomoc a vytvořit řešení, které pro klienta dává smysl (tedy ekonomicky má smysl ho realizovat a přináší potřebné výsledky).
4. Následně se pouštíme do hlubší analýzy s týmem analytiků.
5. Po důkladné analýze přecházíme do fáze realizace. V té chvíli je potřeba projekt zadat a předat realizačnímu týmu. To buď jako projekt implementace nového řešení či úpravy stávajícího. Následně se vždy zřizuje tzv. kompetenční centrum, které se dlouhodobě o systém klienta stará.