• Go to Main Menu
  • Go to Content
  • Go to Site Map
Innovation One
  • Nabídka
  • O nás
  • Reference
  • Blog
  • Aktuality
  • Kontakty
  • Eshop
Innone.cz
  • Nabídka
  • O nás
  • Reference
  • Blog
  • Aktuality
  • Kontakty
  • Eshop
  • Home
  • Nabídka
  • Technologie
  • Daktela

Proč používat kontaktní centrum Daktela?

Daktela Virtuální Call Centrum je unikátní řešení hostovaného callcentra, které nemá na současném trhu obdoby. Naše řešení
vám umožní vytvořit plnohodnotné profesionální callcentrum.

Komplexní řešení

Daktela je virtuální a dedikováné řešení pro pobočkové ústředny a multi-kanálová kontaktní centra jako je hlas, chat, email. 

Chci řešení od vás

Jak vám můžeme pomoci?

1.

Provedeme sběr požadavků a analýzu vašich potřeb a navrhneme optimální řešení

2.

Zrealizujeme kompletní implementaci včetně integrace na okolní systémy jako je CRM, ERP, atd.

3.

Poskytneme komplexní poimplementační servis a konzultace

Klíčové funkcionality DAKTELA

  • VoIP ústředny Daktela PBX

    VoIP ústředny Daktela PBX jsou špičkové systémy s moderními funkcemi, které ještě nedávno byly výsadou ústředen nejvyšší třídy s cenou ve stovkách tisíc korun. Naše ústředny jsou určené nejen pro malé a střední podniky, ale i pro velké společnosti s mnoha pobočkami, které mají nejvyšší nároky na výkon, kvalitu a dostupnost.
  • Virtuální VoIP ústředny

    Díky naší technologii virtuální ústředny mají naši zákazníci k dispozici hostované řešení IP telefonie bez nutnosti počátečních investic do nákupu hardware a licencí. Služba virtuální ústředny nabízí kromě standardních telefonních funkcí celou řadu funkcí jako uvítací menu do firmy (IVR), volací skupiny, funkce mobilní kanceláře nebo nahrávání hovorů.
  • Daktela Call Centrum

    Daktela Call Centrum je multikanálové kontaktní centrum, které umožňuje provozovat jak aktivní (outbound) tak i pasivní (inbound) call centra a podporuje i další komunikační kanály jako například email nebo webový chat. Pro aktivní callcentra je pro maximální zvýšení efektivity k dispozici automatické prediktivní vytáčení hovorů.
Chci řešení od vás

Tyto internetové stránky používají k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie.

Rozumím

Máte zájem? Nechte nám kontakt

Pro obce, města i příspěvkové organizace je tu náš tým GOV.INNONE! – neztraťte se pod horou papírů a…

Představte si takový typický den, který má mít 8 pracovních hodin, ale vy víte, že byste potřebovali nejméně 16 a pak ještě extra hodiny, aby vám někdo nalil všechny zákony, termíny, lhůty. To bez spolehlivého partnera skoro není možné, ne?

Číst dál

Innovation One je partnerem ClickDimensions

V červenci jsme se stali partnerem ClickDimensions, který poskytuje řadu pokročilých nástrojů pro emailovou a marketingovou automatizaci. Přímo v prostředí Microsoft Dynamics 365 lze s pomocí ClickDimensions vytvářet a

Číst dál

Innovation One získává kompetenci Cloud Solutions Provider (CSP) v režimu Tier1

Innovation One s.r.o. získala před několika měsíci kompetenci Cloud Solution Provider (CSP) společnosti Microsoft režimu Tier1. Současně proběhlo úspěšné nasazení a otestování všech souvisejících procesů spojených s touto kompetencí.

Číst dál
  • 1
  • 2
  • 3

VŠECHNY NOVINKY

Kompetence

  • Inovace
  • Procesy
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Interim management
  • Řízení projektů
  • Externí IT
  • Vzdělávání

Technologie

  • Office 365
  • Dynamics CRM
  • Power BI
  • Pohoda
  • Pohoda BI
  • Daktela
  • Tisková řešení OKI

Kontakt

Innovation One s.r.o.

Koněvova 2660/141,
Žižkov, 130 00 Praha 3

+420 736 213 603

obchod@innone.cz

Po-Pá: 8-17 hod

© 2016 INNONE s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Jste u konce. Zpět nahoru

Eshop Innone. Login.iprima logo