Innone

Jak na špičkový zákaznický servis
a spokojeného zákazníka?

24. a 29. června 2021

Registrovat
logo Microsoft

jsme certifikovaný
partner Microsoftu

Spokojený zákazník si rád objedná znovu.
Jak toho dosáhnout?

Základem je správné CRM řešení, ale i napojení dalších dostupných nástrojů pro sběr zpětné vazby, kvalitní zákaznický servis, omnichannel komunikace či distribuci nových nabídek.

Na spokojenosti zákazníků je třeba systematicky pracovat, aby se prohlubovala retence, ale i bylo šířené dobré jméno značky. Na webináři vám poradíme, jak v CRM tyto procesy nastavit a jaké nástroje k tomu vybrat.

86 %
Zákazníků je ochotno zaplatit více za lepší zkušenost.
65 %
Zákazníků opustilo značku kvůli nízké kvalitě služeb zákazníkům.
1392
Měsíců zkušeností našeho týmu v oboru
5000+
Uživatelů používá každý den naše řešení.

Co se na webináři dozvíte?

Pracovat s životní hodnotou zákazníka a zkvalitněním zákaznických služeb nás naučila zkušenost s více než 300 integrovanými systémy u našich zákazníků.

Bez CRM ani ránu

Bez CRM ani ránu

6. 2. 2021

Všechna data o styku se zákazníkem je třeba shromáždit na jednom místě. Ukážeme vám, jak toho lze dosáhnout pomocí CRM Dynamics 365.

Sbíráte zpětnou vazbu?

Sbíráte zpětnou vazbu?

5. 2. 2021

Víte, co si o vašich službách a komunikaci myslí zákazník? Díky CRM Dynamics 365 lze tyto informace sbírat automatizovaně.

Kvalitní zákaznický servis závisí na dostatku informací

Kvalitní zákaznický servis závisí na dostatku informací

8. 2. 2021

Má marketing, obchodní oddělení, management i call centrum dostupná všechna data o zákazníkovi a jeho objednávce? Na webináři představíme, jak toho docílit.

Automatizovat lze prakticky cokoliv

Automatizovat lze prakticky cokoliv

3. 2. 2021

Znáte možnosti, co vše lze díky CRM systému automatizovat? Nechte si je v rámci webináře představit a získejte inspiraci i pro vaši společnost.

Segmentace zákaznických skupin

Segmentace zákaznických skupin

4. 2. 2021

Umíte si rozdělit cílovou skupinu do patřičných segmentů? Ukážeme vám, jak na to pomocí CRM Dynamics 365.

Manažerský reporting pro kvalifikovaná rozhodnutí

Manažerský reporting pro kvalifikovaná rozhodnutí

7. 2. 2021

CRM systém pomůže nejen s orchestrací dat, ale i s reportingem, na základě kterého lze dělat kvalitní rozhodnutí. Na webináři ukážeme, jak report dat může vypadat.

infopruh ikona

Webinář je ZDARMA!
Neváhejte se registrovat

Co o naší práci říkají stávající klienti?

Pro naše klienty jsme zpracovali nespočet webinářů, školení i workshopů. Jsme pro ně nejen dodavatelem, ale primárně business partnerem.

infopruh ikona

Do prvního
webináře zbývá:

Zvolte si termín webináře

24. 6. 2021
Čas: 18:00
29. 6. 2021
Čas: 10:00
infopruh ikona

Potřebujete poradit?
Napište nám

Klienti nám důvěřují

Pro většinu našich zákazníků jsme nejen IT dodavatel, ale zejména důležitý partner pro tvorbu a automatizaci business procesů.

abcworks
arbes
carollinum
cemex
creditone
csob
csobleasing
etravel
eximtours
fischer
galileo
gdpr
hostivice
ing
jdrozhlasy
klasterec
klier
ministerstvo
mzliberec
nevdama
nool
npi
nvision
odborovysvaz
organizacnikancelar
patria
prostor
provident
raiffeisen
skoda
sudopgroup
trask
vasenaroky
vodafone
vokoun
wustenrot
infopruh ikona

Pro naše klienty chceme být nejen kvalitní dodavatel, ale i důležitý partner na jejich cestě

infopruh ikona

Pro naše zákazníky
jsme ziskovou investicí!

Microsoft Cloud

Solution Provider

Microsoft

AEP

Authorized Education

Partner

Microsoft
Microsoft